Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Στο τραπέζι από το ΥΘΥΝΑΛ η μείωση ΦΠΑ στα εισιτήρια

Θέμα μείωσης του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έθεσε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Γ. Διαμαντίδης, αναγνωρίζοντας ότι το εισιτήριο στα πλοία είναι πράγματι ακριβό.«Δεν έχασα τη μάχη, δεν έχω τη δυνατότητα να ρυθμίσω εγώ τα εισιτήρια. Δεν ρυθμίζει το υπουργείο την ελεύθερη αγορά. Δεν δικαιούμαι εγώ να καθορίζω το εισιτήριο» δήλωσε στον Radio 9, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι είναι διασπασμένο το μέτωπο των ακτοπλόων και την απουσία ενιαίας στάσης από πλευράς τους. «Για να μειώσω το εισιτήριο για τα λεμβουχικά, τα αχθοφορικά, πρέπει να γίνει με την προϋπόθεση ότι αυτή η μείωση θα πάει υπέρ του πολίτη, υπέρ του ταξιδιώτη. Για να γίνει αυτό, πρέπει να συμφωνήσω με τους ακτοπλόους. Απέναντί μου όμως έχω δύο και τρεις οργανώσεις ακτοπλόων, οι μεν συμφωνούν, οι δε δεν συμφωνούν. Τους είπα συμφωνήστε μεταξύ σας, να έρθει ένας αξιόπιστος ομιλητής στο τραπέζι, να συμφωνήσουμε και να το κάνω. Όταν δεν μου δίνουν εγγυήσεις ότι η μείωση θα πάει υπέρ του πολίτη, γιατί να προχωρήσω;», διερωτήθηκε στη ραδιοφωνική του συνέντευξη του ο κ. Διαμαντίδης.Όπως επεσήμανε ο υπουργός, αυτό που επιβαρύνει το ακτοπλοϊκό εισιτήριο είναι το ΦΠΑ (23%), και προανήγγειλε ότι κατά τη συνάντησή με τον πρωθυπουργό για θέματα τουρισμού θα του έθετε το ζήτημα της μείωσης του φόρου. ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική αναδημοσίευση απο pseas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου