Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Καθαριότητα, ησυχία και εξυπηρέτηση πελατών τα βασικά κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου

Τα αποτελέσματα έρευνας για τα ξενοδοχεία, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2.200 ταξιδιωτών παγκοσμίως, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, η ταξιδιωτική ιστοσελίδα TripAdvisor. Σύμφωνα με τα στοιχεία, 92% των ταξιδιωτών δήλωσε πως σκοπεύει να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο τους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 19% ανέφερε πως θα μείνει σε ξενοδοχείο περισσότερες από 10 φορές και το 45% 2-4 φορές.Στην ερώτηση τι κάνει ένα ξενοδοχείο ξεχωριστό, το 30% των ερωτώμενων είπε η τοποθεσία του, ενώ το 29% ανέφερε τα άνετα κρεβάτια και το 24% το προσωπικό και οι υπηρεσίες του. Όταν ρωτήθηκαν τι κάνει άνετο το κρεβάτι του ξενοδοχείου, το 64% υποστήριξε το στρώμα, το 11% τα λευκά είδη και το 11% τα μαξιλάρια. Από την άλλη πλευρά, αυτό που κάνει μαρτύριο τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, σύμφωνα με το 54% των ερωτώμενων είναι τα βρώμικα δωμάτια, ο θόρυβος της πόλης (14%), αλλά και οι ελλιπείς προσφερόμενες υπηρεσίες (11%). Καταγράφοντας άσχημες εμπειρίες τους από ξενοδοχεία, το 68% των ταξιδιωτών ανέφερε την ύπαρξη βρώμικου χαλιού στο δωμάτιο, το 64% την μη λειτουργία συσκευών και το 59% την αναμονή έως ότου ετοιμαστεί το δωμάτιο για check-in. Ερωτώμενοι για το πιο βρώμικο σημείο ενός δωματίου, οι ταξιδιώτες ανέφεραν το χαλί (38%), το κάλυμμα του κρεβατιού (37%), το τηλεχειριστήριο (11%) και το μπάνιο (11%). Η μεγαλύτερη ανησυχία πάντως των ταξιδιωτών, αναφορικά με τα ξενοδοχεία, όπως προέκυψε από την έρευνα, έχει να κάνει με τα μικρόβια, αφού το 80% δηλώνει πως έχει εντοπίσει κοριούς στο κρεβάτι του. "Η διαμονή στο ξενοδοχείο μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει τις διακοπές κάποιου και εμείς διαπιστώσαμε πως οι ταξιδιώτες δεν είναι υπερβολικοί. Η καθαριότητα αποτελεί βασική τους έννοια σε σχέση με το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και είναι απόλυτα λογικό" σχολίασε ο κ. Michele Perry, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας της TripAdvisor.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου