Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

2 Νηπιαγωγείο Υδρας Επιτυχημένη εκδήλωση

Με απόλυτη επιτυχία και με πλήθος  κόσμου, έγινε χθες το απόγευμα, η σχολική εορτή ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων  και του Νέου έτους 2016, στο 2Ο Νηπιαγωγείο Ύδρας  στο Καμίνι. ΄Ολοι οι συμμετέχοντες  με την καθοδήγηση της Νηπιαγωγού έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Οι γονείς , οι συγγενείς και οι φίλοι των  νηπίων ενθουσιάστηκαν .
Η γιορτή έκλεισε με τον Άι Βασίλη να μοιράζει δώρα σε όλα τα παιδάκια και με μικρή δεξίωση από καλούδια, γλυκά και αναψυκτικά, που οι γονείς δεν παρέλειψαν να παρέχουν απλόχερα, όπως αρμόζει και όπως επιβάλει η Υδραική φιλοξενία.

Σε όλους ένα μεγάλο Μπράβο και μια καλή προσχολική χρονιά, με ευχές για γερές βάσεις στις επόμενες γενιές που θα ζήσουν στο νησί μας και στην χώρα μας.  


Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Δήμος Πόρου: Εξαιρέθηκε το λιμάνι του Πόρου από το σχέδια ιδιωτικοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ


Ο Δήμος Πόρου, εξέδωσε το ακόλουθο δελτίο τύπου, με το οποίο ανακοινώνει την εξαίρεση του λιμανιού του Πόρου, από το πακέτο των τουριστικών λιμανιών προς ιδιωτικοποίηση. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του δήμου, η εξαίρεση του λιμανιού του Πόρου, ανοίγει το δρόμο για την επισκευή του λιμανιού και την αξιοποίηση του, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Η ανακοίνωση του Δήμου Πόρου, έχει ως εξής:

“Στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποίησε η Περιφερειάρχης Αττικής κ. Ρένα Δούρου στον Πόρο και της συνάντησης εργασίας που είχε με την δημοτική αρχή στις 11.12.2015, ανακοινώθηκε από την ίδια και από τον Δήμαρχο Πόρου Γιάννη Δημητριάδη, ότι, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ κ. Στέργιου Πιρτσιόλα, 

το λιμάνι του Πόρου εξαιρέθηκε οριστικά από τα προς παραχώρηση λιμάνια. 

Η εξέλιξη αυτή συνιστά ανατροπή του μέχρι σήμερα σχεδιασμού της Πολιτείας, η οποία στις 13.8.2012 με Κοινή Υπουργική Απόφαση μετέφερε τα δικαιώματα παραχώρησης 23 λιμένων στο ΤΑΙΠΕΔ και εκείνο ακολούθως διενήργησε διαγωνισμό για την παραχώρηση του «πακέτου» των πρώτων τεσσάρων από αυτά (Άλιμος, Πόρος, Ύδρα, Ν. Επίδαυρος). 

Ο διαγωνισμός στις 4.7.2013 πέρασε στην τελική φάση του, με την πρόκριση 11 μεγάλων σχημάτων ως υποψηφίων επενδυτών και έκτοτε αναμενόταν η κατακύρωσή του. Το λιμάνι του Πόρου είναι το πρώτο από τα 23 λιμάνια που εξαιρείται τελικά από τις διαδικασίες ιδιωτικοποίησης, εξαιτίας της κάθετης αντίθεσης των κατοίκων και της δημοτικής αρχής του νησιού στην προοπτική αυτή. 

Η σπουδαία αυτή εξέλιξη, η οποία αποτελεί δικαίωση ενός πολυετούς αγώνα, μεταφέρει πλέον το βάρος της ευθύνης για την αξιοποίηση του λιμανιού και για την απόδειξη ότι ο δημόσιος τομέας μπορεί να διαχειριστεί με σοβαρότητα και αποδοτικότητα την περιουσία του, πρωτίστως στον Δήμο Πόρου, αλλά και στην Περιφέρεια Αττικής. 

Την θέση και δέσμευση αυτή εξέφρασαν από κοινού η κ. Δούρου, ο κ. Δημητριάδης και ο Αντιπεριφερειάρχης  Νήσων Τάκης  Χατζηπέρος κατά τη συνάντησή τους στον Πόρο. Επόμενα βήματα προς τον στόχο αυτό είναι η επιστροφή με νέα Υπουργική Απόφαση των δικαιωμάτων παραχώρησης του λιμανιού στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πόρου, η εκπόνηση μάστερ πλαν (ήδη έχει ανατεθεί σε ιδιώτη μελετητή από το ΔΛΤ), η επέκταση του τουριστικού καταφυγίου και η έναρξη λειτουργίας του. 

Παράλληλα, βρίσκεται στο τελικό στάδιο η διαδικασία αδειοδότησης του έργου αποκατάστασης του τμήματος του λιμανιού που έχει καταρρεύσει τον Οκτώβριο του 2012 (με την χρηματοδότησή του να είναι ήδη εγκεκριμένη από την Περιφέρεια) και θα ακολουθήσουν τα έργα που θα υποδειχθούν από το μάστερ πλαν.

Το συγκεκριμένο θέμα, καθώς και τα υπόλοιπα θέματα κοινού προγραμματισμού Δήμου – Περιφέρειας (Βιολογικός, έργα αποκατάστασης ζημιών, διαχείριση απορριμμάτων κ.ά.) αποτέλεσαν τα αντικείμενα των συναντήσεων της κ. Δούρου με την δημοτική αρχή και τους παραγωγικούς φορείς του Πόρου, καθώς και της επιτόπιας περιήγησης που ακολούθησε”.  

Πηγή  http://www.porosnews.gr/elections

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Νεο Διοικητικό Συμβούλιο ΕΟΤ



  • Ελισσάβετ Χατζηνικολάου, Νομικός, Εμπειρογνώμονας σε θέματα τουρισμού - Πρόεδρος Δ.Σ.
  • Αγγελική Χονδροματίδου, Εμπειρογνώμονας σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας - Αντιπρόεδρος Δ.Σ.
  • Κωνσταντίνος Βλαχογιάννης, δικηγόρος - Μέλος Δ.Σ.
  • Μιχαήλ Νικολακάκης, Σύμβουλος σε θέματα τουρισμού του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού - Μέλος Δ.Σ.
  • Σταύρος Χατζάκος, Πρόεδρος Κρουαζιέρας Ευρώπης και Ελλάδος, Πρόεδρος Λιμένων Ελλάδος - Μέλος Δ.Σ.
  • Ιωάννης Παράσχης, Διευθύνων Σύμβουλος του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» - Μέλος Δ.Σ.
  • Αντώνιος Καμπουράκης, Ξενοδόχος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Δωδεκανήσου - Μέλος Δ.Σ.
  • Πολυχρόνης Γριβέας του Σπυρίδωνος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος «ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ Α.Ξ.Ε» Βουλιαγμένης - Μέλος Δ.Σ.

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Το μοναδικό «Ελένη Π» σε ρότα σωτηρίας

Το υπερήφανο σκαρί της «Ελένης Π» όσο πάλευε με τα κύματα και ύστερα παροπλισμένο, εκτός νερού, στα ναυπηγεία Κουπετώρη στη Σαλαμίνα.
Τον Ιούλιο του 2014 η «Κ» είχε φέρει στη δημοσιότητα την υπόθεση του καϊκιού «Ελένη Π», ως ένα θλιβερό παράδειγμα της αδιαφορίας προς τη ναυτική μας κληρονομιά. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα περάματα στην Ελλάδα, σκαρωμένο το 1939 στο περίφημο ξυλοναυπηγείο των Μυτιληναίων στη Σκιάθο. Εκτελούσε από το 1972 ώς το 1998 το δρομολόγιο Πειραιάς-Υδρα μεταφέροντας όλα τα αναγκαία στο νησί.
Το 2000, ύστερα από προσπάθειες που έκανε η επικεφαλής του Ιστορικού Αρχείου-Μουσείου Υδρας, Ντίνα Αδαμοπούλου, αγοράστηκε από τον τελευταίο ιδιοκτήτη, χάρις σε γενναιόδωρη χορηγία του Ιδρύματος Κωστοπούλου. Μεταφέρθηκε στη Σαλαμίνα για να συντηρηθεί και να μετατραπεί σε πλωτό παράρτημα του μουσείου. Εκτοτε παραμένει στο καρνάγιο Κουπετώρη, στο έλεος του καιρού, περιμένοντας μια λύση. Ολες οι προσπάθειες ανεύρεσης πόρων για την αποκατάστασή του έπεσαν στο κενό, παρά τον αγώνα της διευθύντριας του μουσείου.

Φαίνεται όμως ότι τη Μεγάλη Εβδομάδα ήρθε μια χαρμόσυνη είδηση για το ταλαίπωρο πλεούμενο. Το -ιστορικής και συναισθηματικής αξίας- «Ελένη Π» μπορεί να μπει σε μια ρότα σωτηρίας. Αυτό ήταν το θέμα συζήτησης σε μια συνάντηση που έγινε τη Μεγάλη Δευτέρα, στην οποία πήραν μέρος η Ντίνα Αδαμοπούλου, ο αρχιτέκτων και ειδικός σε θέματα ναυπηγικής Κώστας Δαμιανίδης καθώς και τρεις διδάσκοντες στα ΤΕΙ Θεσσαλίας, που έχουν βαθιά γνώση στην τεχνολογία και τη συντήρηση του ένυδρου ξύλου: ο πρόεδρος του ιδρύματος Μιχάλης Σκαρβέλης, ο Δημήτρης Τσίποτας και ο Γιάννης Κακαράς. Ο στόχος είναι να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίον το «Ελένη Π» θα αποκτήσει μια δεύτερη ζωή. Εχουν γίνει ήδη κάποιες αυτοψίες στο καρνάγιο των αδελφών Κουπετώρη, οι οποίοι έχουν στείλει σειρά εξωδίκων στο Ναυτικό Μουσείο Υδρας ζητώντας οικονομική αποζημίωση για τη δεκαπενταετία που το σκαρί είναι παροπλισμένο στον χώρο τους.

Η ομάδα των ειδικών θα συλλέξει στοιχεία για να αποφασιστεί αν το καΐκι είναι αξιόπλοο ή αν θα διασωθούν κάποια μέρη του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σκαρί έχει δείξει και ο Δήμος Περάματος που σκοπεύει να κάνει σχολή παραδοσιακής ναυπηγικής τέχνης. Τις εξελίξεις παρακολουθεί και το Ιδρυμα Κωστοπούλου, που είχε δώσει το καλό παράδειγμα πριν από μία 15ετία με την ελπίδα ότι η Πολιτεία θα βοηθήσει στη σωτηρία. Και αν δεν έγινε ώς τώρα, φαίνεται ότι δεν είναι ακόμα αργά...
πηγή http://www.kathimerini.gr/810868/article/epikairothta/ellada/to-monadiko-elenh-p-se-rota-swthrias
ΕΛΛΑΔΑ 09.04.2015
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΑ